| חבילת התוכנות Adobe CS6 Master Collection היא החבילה מקיפה והמקצועית ביותר מבית אדובי. ​Adobe Master Collection CS6

Adobe_CS6_Master_Collection

Adobe CS6 Master Collection

חבילת התוכנות Adobe CS6 Master Collection היא החבילה מקיפה והמקצועית ביותר מבית אדובי.

חבילת התוכנות Adobe® Creative Suite® 6 Master Collection מספקת ביצועים חסרי תקדים עם תמיכה מקורית במערכות של 64 סיביות והאצת GPU.‏

החבילה כוללת כ 13 תוכנות ועזרים לעיצוב גרפי ועיבוד וידאו, מצטיינת בעיבוד תלת מימד מתקדם בזכות פיתוח מנוע גרפי ייחודי אשר פותח עבור חבילת CS6, כוללת כלי פיתוח ותאימות שטרם היו כמותם.

Adobe CS6 Master Collection כוללת כלי פיתוח אתרים מתקדמת המאפשרת עיצוב יעיל ונוח רק לרמת פיתוח וזאת ללא צורך בתכנות וכתיבת שורות קוד.

כלים יצירתיים חדשים מסעירים מספקים דרכים חדשניות לעצב עבור ההתקנים החדשים ביותר. בזכות עוצמה ודיוק יוצאים מהכלל, באפשרותך ליצור חוויות מעוררות השראה שיכולות להגיע לכל מקום.

צח סחר - משווק מורשה ומוסמך עסקי חינוך וממשלה של מוצרי אדובי. לפרטים: 03-9679677

הגשם את החזון היצירתי שלך עם סביבת העיצוב המושלמת. תוכנת Adobe® Creative Suite® 6 Master Collection היא עתירת ביצועים ושמה דגש על דיוק כדי תוכל להשלים בזריזות גם את הפרוייקטים המורכבים ביותר. בטא את רעיונותיך באמצעות ערכת הכלים המקצועיים שנמצאת בהישג ידך במחיר נהדר אחד.

Adobe Mercury Performance System ב- Illustrator CS6‏
עבוד באופן מדויק, מהיר ויציב לגמרי על קבצים גדולים ומורכבים הודות למערכת ביצועים חדשה שמעניקה עוצמה ל- Adobe Illustrator® CS6. עם תמיכה מקורית ב- 64 סיביות ב- Mac OS ו- Windows®‎, ניתן לגשת לכל זיכרון ה- RAM במחשב כדי לפתוח, לשמור ולייצא בקלות קבצים גדולים ולהציג עיצובים תובעניים בתצוגה מקדימה. יש תחושה שהכל פועל מהר יותר והתגובות מהירות יותר.

ממדים חדשים של הדמיה דיגיטלית
באפשרותך ליהנות מהדמיה חדשנית וקסומה וביצועים במהירות הבזק עם Adobe® Photoshop® CS6 Extended, התוכנה המקובלת והמועדפת להדמיה דיגיטלית בזכות יכולות של עריכה רבת-עוצמה בדו-ממד ובתלת-ממד, קומפוזיציה, צביעה ואפקטים.*

גרפיקה וקטורית המותאמת לאמצעי תקשורת שונים
צור גרפיקה מעוררת עניין בעזרת Adobe Illustrator CS6, התוכנה המקובלת בתעשייה לציור וקטורי. התנסה בחופשיות ועצב ביעילות בעזרת כלים רבי-עוצמה לציור, צבעים, אפקטים יצירתיים וטיפוגרפיה.

עריכת תוכן לאינטרנט בהתבסס על סטנדרטים
עצב ופרסם אתרי אינטרנט ויישומים מעוררי עניין לטלפונים חכמים, מחשבי לוח ומחשבים שולחניים ב- Adobe Dreamweaver CS6. בנה במהירות פריסות המבוססות על CSS3, השתמש בסטנדרט המקובל HTML5, הצג תצוגה מקדימה בהתקנים מרובים ועוד.

פריסות עמודים מעוררות עניין לדפוס
הפק פריסות עמודים מרהיבות ב- Adobe InDesign® CS6 עם שליטה מדויקת בטיפוגרפיה, כלים יצירתיים מובנים ותהליכי עבודה אינטואיטיביים. הדפס בצורה מהימנה עם סיכון קטן יותר לשגיאות.

עריכת וידאו יעילה וזורמת ב- Adobe Premiere Pro
נצל את יכולת עריכת הווידאו רבת העוצמה, הגמישה והלא לינארית ב- Adobe Premiere Pro CS6 כדי לספר את הסיפורים המרתקים ביותר. ערוך את כל סוגי המדיה בפורמטים מקוריים, החל מווידאו שצולם בטלפון נייד ועד לרזולוציה של יותר מ- 5000 פיקסלים.

גרפיקה מסעירה בתנועה

ספק אפקטים חזותיים קולנועיים ב- Adobe After Effects CS6. נצל את יכולות המעקב של מצלמות בתלת-ממד כדי ליצור תמונות נאמנות למציאות עם דגמי תלת-ממד, טכניקות רוטוסקופ, כלי ייצוב, טשטושי עדשה מתקדמים ועוד.

גישה ל- Adobe Digital Publishing Suite

גישה ל- Adobe Digital Publishing Suite מתוך InDesign כדי לפרסם מסמכים דיגיטליים מעוררי עניין למגוון התקני לוח. מהדורת Single Edition חדשה זמינה כעת לפרסום ב- iPad.†

חיבור ספרים אלקטרוניים אלגנטיים ב- InDesign‏

צור ספרים אלקטרוניים מעוררי עניין עם טיפוגרפיה מעודנת ותמונות המשנות את גודלן בהתאם לכל מסך באמצעות InDesign CS6. הוסף וידאו ושמע ליישומים התומכים בתגי וידאו ושמע של HTML5, ונצל את התמיכה ב- EPUB3 support.§

חוויות אינטראקטיביות ומהירות תגובה
ספק חוויות מרתקות בזמני ריצה מרובים, המוצגות באופן עקבי בכל פלטפורמה או התקן באמצעות תוכנת העריכה האינטראקטיבית המקובלת בתעשייה.

עריכה בהמרת שמע לווידאו
הקלט, ערוך, צור מיקסים, צור עותקי מאסטר ועדן את השמע באמצעות Adobe Audition CS6. ערוך הלוך ושוב עם Adobe Premiere Pro, או השתמש ב- OMF וב- XML כדי להאיץ את החלפת הפרוייקטים בעזרת Avid Pro Tools ומערכות NLE אחרות.

גרפיקה ממוטבת לאינטרנט ולהתקנים ניידים
צור במהירות גרפיקה וקטורית או גרפיקת רסטר עבור אתרי אינטרנט, התקנים ניידים, מחשבי לוח, קיוסקים וצגים אינטראקטיביים באמצעות Adobe Fireworks CS6. עצב בקלות וצור במהירות אבטיפוס של עמודי אינטרנט מלאים.

יישומים להתקנים ניידים עם בסיס קוד אחד ב- Flash Builder Premium‏
פתח במהירות יישומים לאינטרנט, למחשבים שולחניים וליישומים ניידים המותאמים לפלטפורמות שונות באמצעות Adobe Flash Builder® 4.6 Premium. מנף בסיסי קוד נפוצים כגון Flex או ActionScript®‎ כדי לכתוב עבור iOS‏, Android ו-BlackBerry®‎.

ביצועים מקוריים של 64 סיביות
באפשרותך ליהנות מביצועים של 64 סיביות ב- Photoshop Extended‏, Illustrator‏, Adobe Premiere Pro‏, After Effects ורכיבים אחרים.

Adobe Mercury Graphics Engine ב- Photoshop Extended‏
קבל תוצאות מיידיות כמעט בעת העריכה עם כלים מרכזיים כגון Liquify ו- Puppet Warp. המנוע הגרפי, Mercury Graphics Engine, מספק מהירות תגובה חסרת תקדים לקבלת תחושה זורמת במהלך העבודה.*

Mercury Playback Engine ב- Adobe Premiere Pro
באפשרותך ליהנות מביצועים מדהימים ממנגנון Adobe Mercury Playback Engine של 64 סיביות במחשבים שולחניים וניידים, GPU אופציונלי. Adobe Premiere Pro CS6 מוסיף תמיכה למעבדי GPU המבוססים על MacBook Pro OpenCL ותצורות של GPU כפול של NVIDIA® Maximus™‎.

Global Performance Cache ב- After Effects‏
שפר את ההספק שלך עם ביצועים חסרי תקדים במערכות 64 סיביות. מהפכה זו ברמת היסוד מנצלת עד תום את העוצמה שבחומרת המחשב.

שילוב חסכוני בזמן של Dynamic Link‏
ותר על עיבוד בשלב ביניים בעת ליטוש משאבים המשותפים ל- After Effects‏, Adobe Premiere Pro‏, Adobe Audition‏, SpeedGrade ו- Encore באמצעות Adobe Dynamic Link.

שילוב של כלים ושירותים אחרים

באפשרותך ליהנות משילוב ישיר עם Adobe Digital Publishing Suite‏, Adobe Creative Cloud™‎ ו- Adobe Touch Apps ברכיבי ליבה של Master Collection

 

 

With groundbreaking new creative tools, you can deliver inspirational experiences virtually anywhere. Master Collection features 64-bit native support and GPU acceleration for unprecedented power across core components.*

See the top new features in CS6 Master Collection

Design without limits  Tackle any creative challenge that comes your way.

Use the ultimate professional toolset to explore new ways to design amazing print, web, and video experiences.

Work at the speed of your imagination  Work fluidly on your most complex projects with tools newly optimized for speed and performance.

Reengineered features let you create with significantly fewer steps for maximum efficiency.

Deliver virtually anywhere

Reach more people in more places by designing to the latest web, mobile, and video standards. Create stunning, responsive experiences that fluidly adapt to virtually all screen sizes and form factors.

Adobe Master Collection 1

Adobe Master Collection 3

Adobe Master Collection 2

Adobe Master Collection 5

דילוג לתוכן