תוכנה לכיתת מחשבים | כיתת הדרכה אינטראקטיבית | אודות

Microsoft-Silver-Partner.png
-1.jpg
edu_AEP_silver_badge_horizontal_lores-2.png
certified_sales_professional_education_badge-1.jpg
Certified_Sales_Professional_Acrobat_XI_badge-4.jpg
certified_sales_professional_creative_suite_6_badge-2.png
certified_sales_professional_eLearning_badge.jpg
מנהלים, אל תאפשרו לגוף המבצע להחליט עבורכם איזו תוכנת שליטה תותקן שכן קיים סיכוי סביר שהמלצתו תושפע משיקולי רווחיות (ושיקולים זרים אחרים...) שאינם קשורים או רלוונטיים ולא מקצועיים. הקפידו לדרוש המחשת יכולות השליטה, של ממשק המורה, וודאו ידידותיות, קלות עדכון ורישוי, פונקציות ייחודיות וחשובות למהלך השיעור, על מנת להבטיח שהמורים יעשו בה שימוש לאורך זמן. שימוש בתוכנת שליטה משנה לחלוטין את איכות ויעילות השיעורים בכיתה

אודות NetControl (התוכנה המתקדמת ביותר לניהול ושליטה בכיתות מחשבים):

תוכנת NetControl לניהול ושליטה לכיתת מחשבים בודדת או מערך שלם לש כיתות מחשבים בבתי ספר היא תוכנה פורצת דרך, תוכנת NetControl נותנת פתרון מקיף ומהווה כלי הדרכה חשוב בכל בית ספר וכיתת מחשבים אשר מגבלת תקציב או בעיות תאימות לתשתית הקיימת מנעה מהם את גלישת הטכנולוגיה ושיפור מערך השיעור עד כה.​

עשינו (ועושים) כל שביכולתנו על מנת שצורך חיוני זה אשר מהווה עמוד תווך בכל כיתת הדרכה, יהא בהישג ידו של כל ארגון, מסחרי, כלכלי, ובראשם חינוכי, ללא מגבלות תשתית או כמעט כל מגבלה המונעת מהמורה / מנחה / מרצה לשלוט בנעשה בכיתה, להעביר את החומר בצורה נוחה, יעילה, אפקטיבית ואף אטרקטיבית (גם לתלמידים).
תוכנת NetControl עומדת היום בחזית מערך ההדרכות במדינות רבות וזוכה להצלחה גדולה מזה שנים, בישראל מעדפת על גורמי מקצוע רבים, אנשי IT ומוסדות חשובים.
NetControl גמישה במיוחד (מתאימה לכל מערכת הפעלה, לשרתים, טרמינלים, רשתות וירטואליות, רשתות אלחוטיות ועוד) מחד ואינה מכבידה על המחשבים בהם היא מותקנת (מדובר בתוכנה "רזה" במיוחד שאינה צורכת משאבי מחשוב חזקים ומשאבי רשת מאידך (כוללת אפשרות התאמה ידנית ע"פ תצורת ומגבלות החומרה בארגון).
NetControl מיוצגת ע"י צח סחר מזה כבר יותר מעשור ומותקנת במגוון מוסדות, חברות, כיתות הדרכה פרטיות וממשלתיות, ארגונים מוניציפליים וכיו"ב, בין היתר למטרות ניהול ואינטרקציה בין עובדים ומנהלים, אנשי תמיכה ארגוניים וכיו"ב.
NetControl היא התוכנה בעלת המגוון הרחב ביותר של "פיצ'רים" ומתאימה לכל מנחה / מורה / מנהל / איש IT כ"כפפה ליד"...
NetControl מאפשרת ניהול ממקום אחר ברשת (מנחה שנמצא בכיתה אחרת או מבקר), כיתות מרובות וחלוקה משתנה של המחשבים המרכיבים (הכיתות הן קבוצות לוגיות - וירטואליות), נהנית מיציבות מקסימלית, חסכונית במשאבים ומאפשרת התקנה והטמעה בקלות, תמיכה בשרתי טרמינל, כיתות וירטואליות (VDI) סביבות דומיין, VPN ועוד.
אנו מזמינים אתכם לאמץ את NetControl גם בכיתותיכם, להכפיל את אפקטיביות המורה במספר מונים ולסגל שיטות הדרכה מתקדמות, מעניינות יותר ובמחיר נמוך במיוחד
אודות צח מחשבים ותקשורת:
צח מחשבים ותקשורת מתמחה בפתרונות מחשוב לעסקים, למוסדות וללקוחות פרטיים ומספקת סל מוצרי תמיכה, חומרה ותוכנה, כיסוי רחב של צרכי הלקוחות בתחום המחשבים, הרשת בבית או בעסק ושירותי תקשורת ומחשוב ענן, אבטחה, גיבוי ותחזוקה שוטפת של המחשבים.
העסק קיים כבר משנת 1995 ובעל ניסיון רב בתחום המחשוב. העוסק כאמור במגוון פתרונות ללקוחותיו החל ממשרדי ממשלה, חברות מובילות במשק, משרדים ומפעלים ועד לקוחות קטנים ופרטיים רבים, מפיץ מוצרי מחשוב, חומרה ופתרונות תוכנה ייעודיים וייחודיים.
Microsoft_Certificate_03-12-12.jpg
Microsoft_Sales_Certificate_03-12-12.jpg
AZ-900-Azure-Fundamentals.jpg
MCP.jpg
Western_Digital_Certificates
Adobe_Certified_Pro_Education.png
Adobe_Certified_Sales_Professional.png
Certifacate_Eocortex_ZAH_הסמכת_מערכת_אנליטיקה_מצלמות_אבטחה_VMS
Adobe_Certified_Pro_Creative_Cloud
Adobe_Certified_Pro_Acrobat_XI_level_2.png
Adobe_Certified_Pro_CS6.png
Sophos-Certified-Sales-Consultant-MSP01-Sophos-MSP-Connect-Sales-Consultant.png
Sophos-Certified-Sales-Consultant-Sophos-Certificate-of-Achievement.png
Sophos-Certified-Sales-Consultant-Sophos-SC01-Sales-Fundamentals-Sales-Consultant.png
_סיבים_אופטיים-1.png
-Yeastar-2-scaled.jpg
-RISCO-1-scaled.jpg
-פימא.png
u200Fu200FRadmin_remot_Contol_Admin_Certified_Reseller_-הסמכת_משווק_level-1-עותק.jpg
Microsoft-Education-AEP-Certificate.jpg
AER.2014.Certificate.jpg
דילוג לתוכן