ME אדובי אינדיזיין גרסת CS6 – Adobe Indesign

Adobe_InDesign_CS6_Middle_East

ME אדובי אינדיזיין גרסת CS6 - Adobe Indesign

אדובי אינדיזיין בגרסת CS6 - תוכנת חובה למעצבים גרפיים בתחום הפרסום וההדפסה, מצויידת בתכונות ייחודיות המאפשרות פריסת עמוד באופן מדוייק יותר ובמגוון אפשרויות נוספות לצורך תאימות מושלמת למגוון מדיות.

תוכנת Adobe® Captivate® 6 מסייעת לך לחבר במהירות מגוון רחב של תוכן eLearning ו-mLearning (לימוד באמצעות הנייד) מבוסס-HTML5 אינטראקטיביים.
צור בקלות הדגמות מוצר ב- HD, הדמיות יישומים, והכשרות בנושא תאימות ומיומנויות רכות. ייבא שקופיות של Microsoft® PowerPoint והעשר את המצגות בעזרת מולטימדיה, רכיבים אינטראקטיביים ובחנים.
צח סחר - משווק מורשה של מוצרי אדובי. לפרטים: 050-2555500
תכונות עיקריות - יישומים, והכשרות בנושא תאימות ומיומנויות רכות. פרסם במערכות מובילות מסוג LMS, וספק קורסים לאינטרנט, למחשבים שולחניים ולהתקנים ניידים, כולל מחשבי iPad.
דו-כיווניות משופרת עם Microsoft® PowerPoint - ייבא את שקופיות ה- PowerPoint 2010 שברשותך לפרוייקטים של eLearning. הכנס אובייקטים, הנפשות ומולטימדיה, עדכן בקלות את התוכן ושמור על סינכרון של פרוייקטי PowerPoint ו-Adobe Captivate עם אפשרות הייבוא באמצעות קישורים דינמיים.
סרטונים בחדות גבוהה (HD) - צור בקלות הדגמות מוצר באיכות גבוהה עם תהליך העבודה החדש של 'לכידה כסרטון וידאו'. ערוך סרטוני וידאו והוסף מעברים, צורות חכמות, שמע וכתוביות. הוסף ראשים מדברים או סרטון וידאו אחר בתבנית של תמונה בתוך תמונה. פרסם אותו ב-YouTube בלחיצה אחת.
פרסום באמצעות HTML5 - ספק תוכן eLearning בדרכים. פרסם כעת תוכן eLearning בתבנית HTML5, והעבר את הקורסים שלך להתקנים ניידים. שלח נתוני ניקוד למערכות LMS מובילות בעלות תאימות ל- SCORM ו- AICC ועקוב אחר התקדמות התלמידים.
שילוב עם מערכות LMS בעלות תאימות ל- SCORM ו- AICC - תוכל להיות בטוח כי נתוני הניקוד שלך ישתלבו באופן חלק עם המערכת מסוג Learning Management System (LMS)‎ שברשותך. פרסם בנקל את הקורסים שלך במערכות מובילות מסוג LMS כגון Moodle‏, Blackboard‏, Plateau‏, Saba ו-SumTotal.
אינטראקציות של למידה חכמה - הכנס רכיבים אינטראקטיביים בעלי עיצוב אסתטי לתוכן eLearning באמצעות לחיצה בלבד. עליך רק לבחור מתוך מבחר רחב של אינטראקציות מרהיבות מן המוכן כגון Process Cycle‏, Glossary‏, Accordion‏, Pyramid‏, Animated Rollover ועוד, להתאים אישית את התוכן והמראה, ואתה מוכן לצאת לדרך.
שחקנים - ספר את סיפור ה- eLearning שלך בצורה יעילה יותר באמצעות דמויות אנושיות. בחר מתוך מגוון רחב של שחקנים מן המוכן המבצעים מחוות שונות כדי לספק לתוכן ה- eLearning שלך נופך אישי יותר. הצב אותם כשמאחוריהם רקע רלוונטי כדי להקנות לתרחישים שלך מראה מציאותי יותר.
סנכרון ותמיכה בסרטונים מרובים - ייבא סרטוני וידאו במגוון רחב של תבניות (AVI‏, MOV‏, FLV‏, MPEG) וסנכרן אותם עם הפרוייקט, השקופית, או סדרת השקופיות.
פונקציונליות טקסט לדיבור - שמור על הריכוז וההתמקדות של התלמידים בתוכן שלך הודות לפונקציונליות קריינות אוטמטית שהופכת בלחיצות ספורות טקסט לדיבור באיכות גבוהה. חייב לשנות את הטקסט? עליך רק ללחוץ פעם אחת כדי לעדכן את השמע.
הקלטה ועריכת שמע - הקלט קריינות ולכוד תנועת מסך בו זמנית, וסנכרן שמע עם שקופיות ואובייקטים מתוזמנים. ערוך שמע כדי לתקן טעויות והשהיות, הוסף פס קול חיצוני, או חבר אפקטי קול או קריינות לאובייקטים מסוימים.
יצירת בחנים מעוררי עניין מן המוכן - צור בחנים מעוררי עניין בעזרת תבניות חדשות לבחנים מן המוכן וסדרת רכיבים מושכי עין. עבוד באזור משופר של בדיקת בחנים ההופך את ההערכה לפשוטה ומהירה יותר.
בדיקות מקדימות ובחנים לפי תחום - השתמש בבדיקות מקדימות כדי להעריך את הידע, רמת הכישורים, או צורכי ההכשרה של תלמידים מסוימים. בהתבסס על התוצאות, כוון תלמידים אל הסעיף המתאים, ובחן אותם בסיום כדי למדוד את טיב הלמידה שלהם.
פרסום ב- iPad - העבר את תוכן ה- eLearning למכשירי iDevice ניידים. צור תוכן eLearning אינטראקטיבי כהרף עין באמצעות קביעות מוגדרות מראש של iPad ו- iPhone. פרסם תוכן בתבנית HTML5, לקבלת גישה באמצעות דפדפנים במחשבי iPad ובמכשירי iPhone.
דילוג לתוכן